دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

طبقه بندی موضوعی

این فیلم عموماً پس از فیلم جن گیر ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما به‌ شمار می‌رود.

نام فیلم : احضار روح The Conjuring 2013
ژانر : ترسناک
کارگردان : James Wan
بازیگران : Patrick Wilson, Vera Farmiga, Ron Livingston
محصول : آمریکا
زبان : فارسی
زمان : ۱۱۲ دقیقه
کیفیت : Bluray 720p


خلاصه داستان : دو متخصص مشهور امور ماوراءالطبیعه به نام اد و لورن وارن می خواهند عامل تسخیر یک خانه ی روستایی و وحشت زیاد ساکنان آنجا را کشف کنند. اما…

نظرات  (۹)

سلام و ممنون خیلی زیباست
خیلی خوب بود،مرسی
بسیار عالی
واقعا perfect
سلام من دیشب این فیلم رو دانلود کردم دانلود کامل شد اما فیلمو باز کردم با هر برنامه ای تایم فیلمو میزنه ۱:۵۱:۵۷ ولی ۱ دقیقه از فیلم رو نشون میده و از برنامه میاد بیرون ینی تموم میشه مشکل چیه دانلود که کامل شده بود پس چرا کامل نشون نمیده فیلمو لطفا راهنمایی کنید 
واقعا عالی بود شاشیدم به خودم

سلام،چرا بدون زیرنویس میاد؟دانلود کردم زیرنویس رو برام به صورت فایل ورد نشون میده چکارکنم؟
فیلم رو دانلود کردم اما تا نصفه نشون میده
بهترین فیلم ترسناکی کع تاحالا دیدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی